close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בניית אתרים ב-2021: כך תעשו זאת בצורה נכונה

מערכת שורשכו שבט, תשפא08/02/2021

אם עד לפני כמה שנים היה נדמה כי בניית אתר לעסק זוהי המלצה, כיום מדובר על עניין שהוא בגדר חובה...

תגיות:
אם עד לפני כמה שנים היה נדמה כי בניית אתר לעסק זוהי המלצה, כיום מדובר על עניין שהוא בגדר חובה. כל עסק באשר הוא חייב להחזיק אתר אינטרנט, אתר אינטרנט שיאפשר לעסק לספק שירות לכל הלקוחות. זוהי אחת מהסיבות שאם עדיין אין לכם אתר, ככל הנראה תרצו להתחיל תהליך של בניית אתרים. לא מדובר על תהליך של מה בכך, ומוטב כי הוא יתבצע כמו שצריך בכדי שתוכלו לקצור את הפירות. לא מספיק לבנות אתר אינטרנט, מחובתכם שהאתר יהיה ברמה הכי גבוהה שיש.

שלב ראשון: בחירת חברת בניית אתרים
השלב הראשון הוא ככל הנראה יהיה גם השלב החשוב ביותר, כאשר יהיה
עליכם לבחור את החברה שמולה אתם הולכים לעבוד. בחירה אפקטיבית בחברה הנכונה תוכל לסייע לכם להפוך את החלומות שלכם למציאות. אך בחירה לא נכונה עלולה להעלים את כל התקוות שלכם, ולהפוך אותן ללא אפשריות. כך שמוטב כי תקדישו כמה שיותר זמן לצורך בחירת החברה הנכונה, החברה שהולכת לסייע לכם להפוך את החלומות שלכם למציאות. זה לגמרי אפשרי כל עוד תבחרו את החברה הנכונה לטובת ביצוע המשימה.

שלב שני: אפיון של האתר לפני תחילת העבודה
עוד שלב חשוב מאוד בתהליך של בניית אתרים זה כמובן האפיון של האתר. מדובר על מסמך שאותו תצטרכו להגיש לחברה שבונה את האתר, בכדי שהיא תוכל להבין מה בדיוק אתם רוצים לקבל. ככל שתשקיעו יותר במסמך האפיון, כך תוכלו לדעת כי תקבלו מהחברה את התמורה הטובה ביותר. אם לא תשקיעו מספיק במסמך האפיון, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו ההשקעה לא תהיה משתלמת. גם כאן אם התהליך לוקח לכם מעט זמן זה בסדר, לעיתים המהירות עשוי להיות בעוכריכם.

שלב שלישי: רכישת אחסון ורכישת דומיין
בכדי שתוכלו לבצע בניית אתרים בצורה אפקטיבית, חשוב מאוד שיהיה לכם דומיין וגם אחסון. הדומיין הוא בעצם השם של האתר, והאחסון זוהי התשתית שעליה האתר אמור להיבנות. מוטב כי תבחרו דומיין שיהיה כמה שיותר קליט, בכדי שלמשתמשים יהיה קל יותר להיכנס אל האתר. בנוסף חשוב מאוד שתבחרו חברת אחסון אתרים יעילה, כך שהיא תספק לכם את התשתית הטובה ביותר. הרי אם התשתית של האתר לא תהיה אידיאלית, יהיה לכם קשה מאוד להוציא ממנו את המירב.

שלב רביעי: התאמת האתר למובייל
אחרי שהאתר מתחיל לקבל את הצורה הרצויה, חשוב מאוד לבצע התאמה מלאה של האתר למובייל. לא מעט מהגולשים בשנת 2021 יכנסו לאתר שלכם דרך המכשיר הנייד ולא דרך המחשב. כך שאתם צריכים להיות בטוחים כי החברה שמספקת לכם שירותי בניית אתרים, תדאג לספק לכם את המעטפת השלמה. כך שתוכלו להביא את עצמכם למצב שבו האתר יהיה יעיל עבור כל לקוח, וזה לא משנה מהיכן הוא נכנס לאתר שלכם.

שלב חמישי: קידום האתר ותחזוקתו
אחרי שהחברה שמספקת לכם שירותי בניית אתרים מסיימת את העבודה שלה, כעת האחריות מוטלת על הכתפיים שלכם. אתם תצטרכו לדאוג קודם כל לתחזוקה השוטפת של האתר, כלומר לעלות עליו את כל המידע הנחוץ בכדי שהאתר יוכל להיות יעיל ככל האפשר. בנוסף חשוב מאוד כי תדאגו לקדם את האתר במנועי החיפוש, אחרת לא תוכלו לקבל ממנו את התמורה הרצויה. אם האתר לא יהיה מקודם כמו שצריך, לא תצליחו להביא אליו את הלקוחות. אולי אפילו תרגישו כי הוא לא עומד בציפיות שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה